نکات مهم برای پژوهشگران

نکات مهم برای پژوهشگران

نکات مهم برای پژوهشگران

۱- ثبت نام اولیه: در هنگام ثبت نام اولیه، اطلاعات کامل فرم ثبت نام را با دقت تکمیل نمایید. با توجه به ارسال گواهینامه ها به آدرس پستی نویسندگانی که بصورت غیرحضوری در کنفرانس شرکت می کنند، هرگونه قصور در ثبت اطلاعات در فرم ثبت نام و بویژ آدرس پستی، متوجه فرد صاحب پنل خواهد بود.
۲- تهیه و تنظیم مقاله: جهت ارسال بیش از یک مقاله نیاز به ثبت نام مجدد نیست. پژوهشگران در همان پنل کاربری خود می توانند سایر مقالات خود را ارسال نمایند. مقالات باید در (۲۰۰۳ یا ۲۰۰۷) Microsoft Word آماده و ارسال گردند. پژوهشگران فقط باید اصل مقاله خود را ارسال نمایند. از ارسال چکیده مقاله تنهایی خودداری گردد.
۳- وابستگی سازمانی: در فایل مقاله، بعد از عنوان مقاله و نام نویسنده (ها)، حتما باید وابستگی سازمانی (Affiliation) افراد به دانشگاه یا سازمان مربوطه ذکر گردد. درج صحیح این آدرس علمی بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر در این بخش اشتباهی انجام شود،به هیچ عنوان قابل تعقیرنمی باشد هیچگونه امتیاز علمی به نویسندگان تعلق نمی گیرد.

۴-ویرایش و اصلاحات مقاله: مقاله خود را صرفا زمانی ارسال نمایید که تمامی ویرایش ها و اصلاحات را روی آن انجام داده باشید، زیرا پس از اعلام نتیجه داوری، امکان هیچگونه تغییر یا ویرایشی وجود ندارد. بنابراین نویسندگان حتما باید تا پیش از قرار گرفتن مقاله در پروسه داوری، نسبت به اصلاح مقاله خود اقدام نمایند. در صورت نیاز به ویرایش مقاله، با دبیرخانه تماس حاصل فرمایید.
۵-هزینه های کنفرانس: پرداخت هزینه ها، به روش آنلاین و یا از طریق شماره کارت اعلامی از سمت دبیراجرائی امکان پذیر است. نویسندگانی که بیش از یک مقاله به کنفرانس ارسال می کنند، تا پیش از مشخص شدن نتایج تمامی مقالات نباید مبلغی پرداخت نمایند و تمامی پرداخت ها فقط باید یکبار و در یک مرحله انجام شود.
۶- گواهینامه کنفرانس: گواهینامه های کنفرانس، به ازای تمامی نویسندگان یک مقاله صادر خواهد شد. در هر گواهینامه نام تمامی نویسندگان ذکر می شود.

۷- گواهی اینگلیسی TAP:عزیزانی که تمایل به دریافت گواهی TAP  دارند باید به این نکته توجه داشته باشند گواهی TAP به اضای هر فرد صادر میگردد و هزینه گواهی به اضای هر فرد ۲۰۰تومان می باشد .

شماره تماس دبیر خانه جهت پاسخگویی به  سوالات شما از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ : ۰۹۳۵۵۳۶۶۷۳۹

پژوهشگران گرامی در تایم غیر اداری و روز های تعطیل می توانند از طریق نرم افزار ارتباطی ایتا سئوالات و مشکلات خود رو از طریق شماره دبیرخانه مطرح نمایند ۰۹۳۵۵۳۶۶۷۳۹

کانال خبرسان تلگرام کنفرانس: https://t.me/iraniconf

ایمیل کنفرانس: iraniconfpaya@gmail.com

وب سایت رسمی : https:/iraniconf.ir/